Ouder informatie bijeenkomst - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu Ouder informatie bijeenkomst - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu

Ouder informatie bijeenkomst

Door: Lex Bekker

Blijf op de hoogte en volg HML naar China

23 September 2017 | Nederland, 's-Gravenhage

Aniek en ik waren blij dat er zoveel mensen zijn gekomen op de informatiemiddag. Hartelijk bedankt daarvoor! Ook vinden we het fijn dat er een sfeer heerst, waarin alle betrokkenen input geven om de reis zo succesvol mogelijk te maken. Leerlingen hebben waanzinnig goede ideeën, ouder(s)/verzorger(s) helpen op allerlei manieren mee en Danny houdt ons scherp op belangrijke zaken. Als pioniersgroep kunnen we op deze manier een mooie basis opbouwen voor onze eigen reis en voor (eventuele) volgende Chinareis-generaties.

HML naar China

Wij zijn tweede-en derdeklassers van het Haags Montessori Lyceum en wij gaan in november 2017 naar China (Beijing) met 17 leerlingen. De (17) leerlingen die meegaan naar China zijn: Anna van Lierop Nienke van Dijk Georgette Sanders Timo Simons Isee Pieterse Sandy de Does Dunya van den Bout Mareluna Ravagli Sophie Vermolen Roos Gales Lima van den Berg Aya Kreeuseler Bram Fisser Mika Harteveld Iris Meeusen Renate Koopman Nikita van Hoogstraten

Actief sinds 25 Okt. 2017