Heenreis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg HML naar China

06 November 2017 | Nederland, 's-Gravenhage

Jeehh vandaag is de dag dat we naar China gaan. We verzamelde bij het meeting piont op Schiphol. Toen we klaar waren bij de douane moesten we nog een ander half uur wachten voor het vliegtuig. De meesten gingen eten en drinken halen.
Toen we weer allemaal bij elkaar waren en wouden inchecken bleek dat het vliegtuig een half uur vertraging had. We hadden in de tussentijd gekaart en op de telefoon spelletjes gespeeld en veel gekletst natuurlijk.
Toen het vliegtuig eindelijk kwam gingen we naar binnen we zaten allemaal naast elkaar. We hebben in het vliegtuig veel gekletst en muziek geluisterd. De tijd ging zo snel voordat we het wisten gingen we al landen.
In Kopenhagen moesten we al snel door naar onze vliegtuig voor naar China. Toen we wouden gaan inchecken bleek dat er geen eten aan bord was dus ze gaven ons 225DKK om zelf eten te kopen in een winkeltje. We hadden meer dan genoeg eten en drinken bij ons.
We zaten helemaal achterin in het vliegtuig. Er waren kleine tv’tjes waar je veel films mee kon kijken ook kon je muziek luisteren. De reis duurde dit keer veel langer. De vlucht voelde dit keer ook niet zo lang aan. Het was heel gezellig in het vliegtuig misschien iets te veel overlast bezorgd aan de andere passagiers. Morgen zullen we aan komen in China we hebben daar zo veel zin in!!

HML naar China

Wij zijn tweede-en derdeklassers van het Haags Montessori Lyceum en wij gaan in november 2017 naar China (Beijing) met 17 leerlingen. De (17) leerlingen die meegaan naar China zijn: Anna van Lierop Nienke van Dijk Georgette Sanders Timo Simons Isee Pieterse Sandy de Does Dunya van den Bout Mareluna Ravagli Sophie Vermolen Roos Gales Lima van den Berg Aya Kreeuseler Bram Fisser Mika Harteveld Iris Meeusen Renate Koopman Nikita van Hoogstraten

Actief sinds 25 Okt. 2017