Dagboeken pimpen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu Dagboeken pimpen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu

Dagboeken pimpen

Blijf op de hoogte en volg HML naar China

03 Oktober 2017 | Nederland, 's-Gravenhage

Elke dinsdag komen we bij elkaar en dit keer hebben we onze dagboeken gepimpt! Isee pakte haar dagboek in met prachtige Chinese karakters, Anne plakte zorgvuldig de handgeknipte knipsels op de voorkant van haar boekje en Nienke had al een heel mooi reisboekje gemaakt die ze heeft overgenomen in een nieuw China boekje.

HML naar China

Wij zijn tweede-en derdeklassers van het Haags Montessori Lyceum en wij gaan in november 2017 naar China (Beijing) met 17 leerlingen. De (17) leerlingen die meegaan naar China zijn: Anna van Lierop Nienke van Dijk Georgette Sanders Timo Simons Isee Pieterse Sandy de Does Dunya van den Bout Mareluna Ravagli Sophie Vermolen Roos Gales Lima van den Berg Aya Kreeuseler Bram Fisser Mika Harteveld Iris Meeusen Renate Koopman Nikita van Hoogstraten

Actief sinds 25 Okt. 2017