Zaterdag op stap met je gastgezin - Reisverslag uit Peking, China van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu Zaterdag op stap met je gastgezin - Reisverslag uit Peking, China van HML naar China 1718 - WaarBenJij.nu

Zaterdag op stap met je gastgezin

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg HML naar China

11 November 2017 | China, Peking

Blogbericht: zaterdag. We hebben vandaag allemaal een dag allen met onze gastgezinnen leuke dingen gedaan. Ik ben (net zoals veel anderen) naar de verboden stad geweest. We hebben daar heel veel foto's gemaakt. Ook ben ik naar de olimpische gebouwen geweest. Deze waren van het jaar 2008. Aan het einde van de dag hebben we allemaal onze tassen en koffers ingepakt en ons klaar gemaakt voor morgen. We kijken allemaal er erg naar uit om onze eigen familie weer te zien ook al gaan we natuurlijk onze gastgezinnen ook erg missen. We zien jullie allemaal morgen weer. Tot dan!

HML naar China

Wij zijn tweede-en derdeklassers van het Haags Montessori Lyceum en wij gaan in november 2017 naar China (Beijing) met 17 leerlingen. De (17) leerlingen die meegaan naar China zijn: Anna van Lierop Nienke van Dijk Georgette Sanders Timo Simons Isee Pieterse Sandy de Does Dunya van den Bout Mareluna Ravagli Sophie Vermolen Roos Gales Lima van den Berg Aya Kreeuseler Bram Fisser Mika Harteveld Iris Meeusen Renate Koopman Nikita van Hoogstraten

Actief sinds 25 Okt. 2017